Friday, 13 January 2012

20 Gadis sexy berbikini menjalani latihan memjadi Bodyguard

gambar hiasan(tak de kene mengena dengan entry)


Dua puluh perempuan cantik dan bertubuh seksi berkumpul di satu pantai di Hainan, China, Minggu (8/1/2012). Semuanya mengenakan bikini. Namun, jangan membayangkan mereka sedang menikmati hiburan ataupun menjadi model yang sedang menjalani pegambaran. Mereka adalah calon bodyguard yang sedang mengikuti latihan.

      Para gadis itu, sebahagian besar berpendidikan  tinggi, mendapat latihan fisikal yang sangat " tough" ala latihan tentera. Mereka ditendang, dibenamkan ke air, juga disuruh mengusung kayu balak didalam air tepi pantai. Penggemblengan tenaga fizikal yang berlangsung selama empat minggu itu dipimpin oleh para pelatih dari Tianjiao Special Guard/Security Consultant Ltd Co, syarikat latihan untuk perempuan pengawal yang pertama di China.

Di luar latihan fisikal tersebut, setiap peserta mengikuti pendidikan selama 10 bulan untuk mengembangkan kemampuan dalam pengintaian, antiterorisme, beladiri, dan etika bisnis. Peserta dengan nilai terbaik akan dikirim untuk belajar lebih lanjut ke International Security Academy di Israel.

Di tengah perkembangan pesat ekonomian China dan makin banyaknya orang kaya  meningkatan keperluan a jasa pengawal keselamatan peribadi. Karier di bidang ini berpeluang mendapatkan gaji yang lumayan , apatahlagi bila klien mereka adalah pebisnes kaya raya.

p/s:gambar berkenaan latihan ini terlalu seksi untuk aku pamerkan dalam blog aku ni,.sori,...

Banyak klien yang memilih dikawal perempuan karena dibandingkan dengan lelaki, perempuan bisa berperan sebagai sekretaris atau pengasuh anak. Tak heran bila kebutuhan akan bodyguard perempuan sangat tinggi. Tidak jarang gaji mereka pun lebih tinggi, hingga 100 dollar AS per hari. Sementara penghasilan rata-rata di China adalah 1.500 dollar AS per tahun.

Kemajuan ekonomi China juga menghasilkan lebih banyak perempuan kaya. Tentu saja mereka lebih memilih dikawal perempuan yang kehadirannya tidak akan menimbulkan pertanyaan.

 

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Grocery Coupons